ходих на диагностика, показва грешка в датик на разпр. вал, вързахме датчика на осцилоскоп но работи перфектно..... кабелите от датчика до компютъра са здрави!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Зацепване на ангренажен ремък
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от rankovtsv Покажи съобщениеходих на диагностика, показва грешка в датик на разпр. вал, вързахме датчика на осцилоскоп но работи перфектно..... кабелите от датчика до компютъра са здрави!sigpic
Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'
Comment
-
Първоначално публикувано от rankovtsv Покажи съобщениепри диагностиката не изкарва грешка при него и не сме го измерили..
Откопчей му куплунга и го замери м-у двете крачета - трябва да дава 850 - 870 ома.
Най вероятно е от тоя датчикsigpic
Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'
Comment
-
Тоя датчик ако не работи няма да запалиш. Или ще гаснеш както си караш ако прекъсва. Иначе буксата му е първата на пластмасовия колектора от дясно на ляво. Кафявата по-точно. По-спомен не съм на 100% сигурен дали беше най-дясната, но е кафявата.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от rankovtsv Покажи съобщениеходил съм и ми казаха че не работи - лампичката за инжекциона свети постоянно
Тоя датчик ако не работи няма да запалиш. Или ще гаснеш както си караш ако прекъсва. Иначе буксата му е първата на пластмасовия колектора от дясно на ляво. Кафявата по-точно. По-спомен не съм на 100% сигурен дали беше най-дясната, но е кафявата.Last edited by fiore; d.m.y г., 10:45.Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
-
[QUOTE=fiore;743528]Лампата може да ти свети и от други неща. Може да имаш детонации и детнационни я датчик да ги отчита, но да не може да коригира с толкова много аванса. Тогава отново колата ще ти е спъната. Послушай хората и първо провери датчика на разпределителния вал дали работи. за да не се окаже че ще го смениш без нужда. Както ОЕМ ти каза може да е прекъснат кабел. Това и аз съм го виждал.
Добре де колко пъти да напиша, че този датчик на разпределителен вал дава грешка при диагностика, но като го замерихме се оказа че работи перфектно, проверихме и кабелите и те са добре!!!
Comment
-
Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщениеОткопчей му куплунга и го замери м-у двете крачета - трябва да дава 850 - 870 ома.
Най вероятно е от тоя датчик
Comment
-
Първоначално публикувано от rankovtsv Покажи съобщениеизмерих го - 927 като само съм дал на контакт не е запалена... измерено е с обикновен мултицет..
Дали си на контакт или не, няма значение колега. Моят съвет е да го смениш ( с нов ) - цената му е 52 лева на EPS.
Ако неможеш да намериш се обади
п.с. Диагностиката не познава кой от двата датчика е изпищял - само казава зацепване разпределителен с колянов вал - проблем. По мои наблюдения в 90% от случаите излиза датчика на коляновия вал.
УспехLast edited by pininfarina; d.m.y г., 14:02.sigpic
Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'
Comment
-
а за смяната на този датчик пак ли се сваля ангренажния ремък? с тези показания които измерих означава че не е добер така ли да разбирам ?
---------- Post added at 14:14 ---------- Previous post was at 14:08 ----------
Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщениеДали си на контакт или не, няма значение колега. Моят съвет е да го смениш ( с нов ) - цената му е 52 лева на EPS.
Ако неможеш да намериш се обади
п.с. Диагностиката не познава кой от двата датчика е изпищял - само казава зацепване разпределителен с колянов вал - проблем. По мои наблюдения в 90% от случаите излиза датчика на коляновия вал.
Успех
И дали намалената мощност и присецването на колата при рязко подаване на Газ може да се дължи на датчик на колянов вал?
---------- Post added at 14:15 ---------- Previous post was at 14:14 ----------
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеТоя датчик ако не работи няма да запалиш. Или ще гаснеш както си караш ако прекъсва. Иначе буксата му е първата на пластмасовия колектора от дясно на ляво. Кафявата по-точно. По-спомен не съм на 100% сигурен дали беше най-дясната, но е кафявата.
Comment
-
Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщениеИзвън норми е колега, въпрос на време е да започне да гасне и да неможеш да я запалиш.
Иначе се сменя за 10 мин - само ти трябва канал
Comment
-
Първоначално публикувано от rankovtsv Покажи съобщениеот това разбирам че моя проблем не се дължи на този датчик и следва да зацепим ангренажа на ново...
Еми зацепвай, щом датчика ти работи, може и да имаш проблем с дефазирането - но имай в предвид че датчика ти на К.В. е за смяна!sigpic
Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'
Comment
Comment